نوشته شده توسط : بورس سی تو

پودر جوانه گندم

یکی از مقوی‌ترین مواد غذایی در کره زمین، جوانه گیاهان است و معروف‌ترین آنها که از خواص آن در طب سنتی و علوم پزشکی نوین زیاد استفاده می‌کنند، جوانه گندم است. جوانه گندم یکی از غنی‌ترین منابع ویتامین B,C,E  (که مواد اصلی جوان سازی پوست و مو است) و سرشار از مواد معدنی ای هم‌چون پتاسیم، روی، فسفر و منزیم است (که برای جلوگیری از ابتلا به سرطان از قوی‌ترین راهکارها است).

البته تهیه و نگهداری جوانه گندم تازه، سختی‌های خاص خودش را دارد. ولی خشک کردن و پودر کردن جوانه گندم راه حل ورود جوانه گندم و خواص آن به رژیم غذایی روزانه است.

 

خواصی پودر جوانه گندم

خواصی پودر جوانه گندم شامل تنظیم سیستم عصبی، بهبود سیستم ایمنی بدن، تقویت ریشه مو، تقویت بنیه جنسی و جسمی بدن و تمیز کردن سیستم گوارش می‌باشد. و ماسک مخلوط پودر جوانه گندم و ماست سبب جوان سازی پوست می‌گردد.

و عجیب‌ترین خاصیت پودر جوانه گندم در این است که می‌تواند هم سبب لاغری و هم سبب چاقی شود. و این به خاطر حجم بالای فیبر و انرژی به صورت هم زمان در پودر جوانه گندم است. اگر شما پودر جوانه گندم را 10 دقیق قبل از غذا میل کنید سبب کاهش اشتها و درنتیجه لاغری و اگر 10 دقیقه بعد از غذا میل کنید موجب افزایش جذب مواد غذایی و چاقی شما می‌گردد.

 

تولید کننده پودر جوانه گندم

شرکت مطهر نشان یک شرکت تولیدی در استان مرکزی است، که تولیدات اصلی آن، انواع مکمل‌های غذایی بر اساس طب ایرانی و اسلامی سنتی و البته تحت نظارت سازمان غذا و دارو ( دارای سیب سلامت) و با دستگاه‌های اتوماتیک و بدون دخالت دست می‌باشد. این شرکت یکی از زیرمجموعه های دانش بنیان، بنیاد علمی دانشگاه آزاد می‌باشد. و تمام محصولات این شرکت با نظارت کارشناسان سازمان غذا و دارو، بر روی افراد متفاوت تست و از موثر و بدون عوارض بودن آنها، اطمینان کامل حاصل شده است.

بهترین نحوه مصرف پودر جوانه گندم مخلوط آن با ماست است که هم می‌توان آن را میل کرد و هم به صورت ماسک بر روی پوست صورت و دست‌ها خود بگذارید.

با اطمینان همین الان خرید کنید و با خیال راحت میل کنید و از بر طرف شدن مشکلات خود با پودر جوانه گندم لذت ببرید.

خرید پودر جوانه گندم دیجی کالا

خرید پودر جوانه گندم دیجی کالا





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: